Ministerul Educației, Culturii și Cercetării invită reprezentanții societății civile să participe la concursul de selectare a membrilor Comisiei de certificare a instituţiilor gazdă a activităţii de voluntariat.
Comisia de certificare este un organ colegial alcătuit din 11 membri, dintre care 5 reprezentanţi ai organelor administrației publice centrale cu atribuţii în domeniu şi 6 reprezentanţi ai sectorului neguvernamental din domeniul voluntariatului. Mandatul membrilor Comisiei este de 3 ani.
Comisia își desfășoară activitatea în conformitate cu prevederile Legii voluntariatului nr. 121 din 18.06.2010; Hotărârii Guvernului nr. 158 din 12.03.2012 cu privire la implementarea Legii voluntariatului; Ordinului Ministrului Tineretului și Sportului nr. 525 din 15.07.2014 cu privire la aprobarea Regulamentului privind organizarea şi funcţionarea Comisiei de certificare şi a modelului Certificatului de instituţie gazdă a activităţii de voluntariat.
Candidații la funcţia de membri ai Comisiei de certificare trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
- să fie cetăţeni ai Republicii Moldova;
- să cunoască limba română;
- să aibă experiență în activitatea de voluntariat, managementul voluntarilor, promovarea voluntariatului etc.
- să fi desemnaţi/ recomandați de către organizaţii/instituţii ale societăţii civile cu atribuţii în domeniul voluntariatului.
- să nu aibă antecedente penale.
Dosarul depus va conține:
- copia buletinului de identitate;
- CV-ul candidatului;
- recomandare din partea a cel puțin două organizaţii/instituţii ale societăţii civile cu atribuţii în domeniul voluntariatului.
- declarația pe propria răspundere referitoare la lipsa antecedentelor penale.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 30 decembrie 2017, ora 17:00, la adresa de e-mail: tineret@mts.gov.md sau la sediul Ministerului Educației, Culturii și Cercetării (Piața Marii Adunări Naționale, 1).